Promocja Regionu Chojnickiego

Sprawozdanie z działalności Zarządu 
Promocji Regionu Chojnickiego Sp z o. o. za rok 2020
 

1. Realizacja Dokonań roku 2019 w dniu 28.02.2020r. Odbyła się ona w Chojnickim Centrum Kultury. Kapituła uhonorowała najlepszych sportowców, ludzi  kultury i nauki, inwestorów, organizatorów imprez, społeczników, filantropów. Promocja przygotowała statuetki, prezentację, oprawę muzyczną imprezy. 

2. Uczestnictwo w zdalnych spotkaniach z przedstawicielami Urzędu Marszałkowskiego dot.  możliwości zagospodarowania infomatów w ramach Zintegrowanego Systemu Informacji Turystycznej.

3.  Uczestnictwo w spotkaniach dot. organizacji Międzynarodowego Festiwalu Folkloru „Kaszubskie Spotkania z Folklorem Świata”. Spotkania odbywały się również zdalnie, omawiano na nich możliwości organizacji fetiwalu oraz alternatywną prezentację zespołów mających uczestniczyć w festiwalu.

4. Współpraca przy organizacji Przyrodniczej Gry Terenowej „Dary Natury Bogactwo Kultury”, 
która odbyła się w dniu 25 lipca w Charzykowach. 

5. Realizacja Kalendarza  na 2021 rok. Wspólnie z p. Karoliną Szczepańską,  która wykonała niezwykłe prace atrakcyjnych miejsc z terenu  powiatu chojnickiego,  wydano  wyjątkowy kalendarz na rok 2021.

6. Przygotowanie i złożenie dokumentacji pomocowej dla firmy w ramach Tarczy Antykryzysowej w zakresie: zwolnienia ze składek ZUS, pożyczka z Powiatowego Urzędu Pracy, refundacja kosztów wynagrodzeń, subwencja.

7. Przygotowanie prezentacji dla firmy Zakłady Mięsne „Skiba” dot. atrakcji w regionie, ścieżek rowerowych oraz atrakcji Trójmiasta i Torunia.

8. Przygotowanie, tłumaczenie i realizacja tekstów do programu „Undiscovered” realizowanego na zlecenie TVP emitowanego na kanale dla zagranicy Polan In.

9. Współpraca przy organizacji eventu Orlen „Wspieramy Polskę”.

10. Zamówienie wykonania projektu graficznego i zakup albumu „Spacerem po Chojnicach”.

11. Współorganizacja VIII Konarzyńskiego Festiwalu Otwartego Kabaretów Amatorskich, 
który w tym roku odbył się on-line.

12. Archiwizacja dokumentacji elektronicznej i papierowej.

13. Organizacja Wigilii dla potrzebujących. Jak w latach ubiegłych w Ośrodku Profilaktyki Rodzinnej przygotowano kolację wigilijną dla najbiedniejszych chojniczan: ciepłe posiłki, napoje, ciasto. Przybyłe osoby otrzymały także pakiety z artykułami spożywczymi, a dzieci słodycze z Chojnickiego Banku Żywności - w tym roku w formie wydawania posiłku na zewnatrz.

14. Udzielanie informacji turystycznej w biurze PRCH i Baszcie Nowej. Przez cały rok Promocja Regionu Chojnickiego udziela w biurze na Starym Rynku oraz w Baszcie Nowej informacji turystycznej, w formie telefonicznej, wysyłkowej i bezpośrednio na miejscu. 

15.Współpraca ze stowarzyszeniami, organizacjami, instytucjami i przedsiębiorstwami 
 w organizacji różnego rodzaju imprez, przedsięwzięć, konkursów  itp. Spółka pełni funkcję doradczą oraz wspiera innych przez przekazywanie materiałów promocyjnych.
16. Współpraca w zakresie organizacji obchodów 10-lecia Galerii Muzeum Janusza Trzebiatowskiego- przygotowanie tekstu o Jubileuszu oraz wykładów i scenariusza uroczystości. 

17. Współpraca z punktami informacji turystycznej oraz Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną. 

18. Współpraca z samorządami w dziedzinie turystyki, kultury, sportu i współpracy międzynarodowej.

19. Zakup artykułów pamiątkarskich i wydawnictw do dalszej odsprzedaży.

20. Sprzedaż wysyłkowa map, folderów i książek.

21. Prowadzenie usług wynajmu barierek ochronnych.

22. Obsługa stron internetowych. Promocja na bieżąco aktualizuje strony: promocja.chojnice.pl, turystyka-chojnice.pl. Przesyła informacje promocyjne do  portali internetowych promujących region chojnicki, obsługuje stronę facebooka, oraz portal www.pomorskie.travel. 

23. Uczestnictwo w targach turystycznych w Poznaniu wraz z LGR Morenka i Stowarzyszeniem LOT
z Kościerzyny w dniach 14-16 lutego.

24. Współorganizacja uroczystości z Urzędem Miejskim i Chojnickim Centrum Kultury związanych z Odzyskaniem Niepodległości przez Chojnice  (obsługa fotograficzna, prowadzenie, współorganizacja 
koncertu Lao Che).

25. Współorganizacja promocji II tomu książki „Chojnice na Starych Fotografiach”.
  
26. Wydruk ulotek i informatorów. Spółka na bieżąco aktualizuje i  drukuje informacje o bazie noclegowej powiatu chojnickiego, bazie gastronomicznej, o atrakcjach powiatu, turystyce aktywnej, szlakach turystycznych, w tym o „Kaszubskiej Marszrucie”. Wydrukowano uaktualnione,  darmowe mapki tzw. z zaznaczonymi wszelkimi informacjami turystycznymi o mieście Chojnice.   

27. Współorganizacja pleneru malarskiego i wykładów w Funce dla uzdolnionych dzieci i młodzieży z chojnickich szkół w dniach 7-9.10.
 
28. Wspieranie twórczości lokalnych twórców, rękodzielników przez promocje ich wyrobów. 

29. Sprzedaż biletów wstępu do Parku Narodowego „Bory Tucholskie”.

30. Sprzedaż i promocja płyt lokalnych zespołów: „Ciągle na fali”, „Big Band Chojnice”, Zespół Pieśni i Tańca Kaszuby”, Piotra Pawlickiego, Ewy Brzezińskiej Cielepy.

31. Dystrybucja zaproszeń na koncert w ramach programu Narodowego Centrum Kultury                „Kultura w sieci”, Letnie Koncerty Organowe, Narodowe Łowisko Muzyczne, koncert Marcina Stycznia 
oraz koncert szantowy.

32. Sprzedaż biletów na imprezy :

-Koncert LAO CHE
-Koncert Grupa Mocarta